Sayın ziyaretçi, PMYO.NET® polislik sınavları ve polislik mesleği ile ilgili soru-cevap platformuna hoş geldiniz! Taklitlerimizden Sakınınız.

Üye olmak için tıklayınız.

Twitter adresimiz @pmyonet

15,885 soru

45,434 cevap

8,035 üye

183 Kişi Aktif
1 Üye ve 182 Misafir
Online Üyeler

Sesi yazıya çeviren program önerileriniz

217 hit

Sevgili gençler sesi yazıya çeviren bilgisayar programına ihtiyacım var önerilerinizi bekliyorum.

Hep siz soru soracak değilsiniz ya... :)

1 Mart 2014 Teknoloji kategorisinde Editor Kurucu (5,588,080 puan) sordu

10 Cevap

+1 oy
Abi numaramı verim ara beni ne dersen ben yazarım :)
1 Mart 2014 rıdvan Platin Üye (69,670 puan) cevapladı
+3 oy

Vay kardeşim benim...

 

Öylesini yapacak çok asistanım var, ancak bilgisayarı emrime almalıyım...  :)

1 Mart 2014 Editor Kurucu (5,588,080 puan) cevapladı
+3 oy
Bizim bilgisayarda bize emrediyor. Kapat diyorum çözüm ara diyor. Bakalım nasıl olacak.
1 Mart 2014 rıdvan Platin Üye (69,670 puan) cevapladı
0 oy

cevap bekliyorum yok mu bilgisayar kurdu

2 Mart 2014 Editor Kurucu (5,588,080 puan) cevapladı
0 oy
abi dur bakalım bulabilecek miyim abime de lazım olmuştu bi ara baya araştırdım bulmuştum sanki ama hatırlamıyorum bakayım geri dönüş yapayım abi.
5 Mart 2014 xmen Aktif Üye (4,330 puan) cevapladı
0 oy

abi şu siteyi kullanabilirsin bende mikrofon olmadığı için deneyemedim.. bir de android telefonlardan faydalanabilirsin abi 

www.konusarakyaz.com

5 Mart 2014 xmen Aktif Üye (4,330 puan) cevapladı
0 oy

xmen kardeşim o siteyi biliyorum, hatta kullanıyorum sağolasın...

 

ancak internet üzerinden değilde sabit bir bilgisayar programı ile yapmak istiyorum.

5 Mart 2014 Editor Kurucu (5,588,080 puan) cevapladı
0 oy

Nerde o günler bilgisayar kurdu olmak için kırk gün kırk gece çalışmak lazım Editör abi

5 Mart 2014 keskinnamlu Altın Üye (15,480 puan) cevapladı
0 oy

Editör abi senin facebook yada twitter hesap yada telefon cep vs. yok mu abicim fırsat bulamıyoruz internetten gir çık olmu yooo varsa verirsen çok sevinirim abicim

 

5 Mart 2014 keskinnamlu Altın Üye (15,480 puan) cevapladı
0 oy

abi az önce tekrar baktımı gvz freetalk diye bi program var yalnız şöyle bişey var tüm kelimeler kendi haznesinde yok eklenmesi gerekiyor sanırım youtube da uygulama videosu buldum bilgisayarıda kontrol edebiliyosun hatta. programın full hali olan 2 site var hangisi çalışıyosa ordan indirip deneyebilirsin bide youtube urlsini veriyorum.

http://www.intifada1453.org/gvz-freetalk-pro-2014-ses-ile-pc-kontrol-etme.htm

http://www.envercaglarbilisim.com/2012/05/gvz-freetalk-pro-full-resimli-anlatm.html

 

6 Mart 2014 xmen Aktif Üye (4,330 puan) cevapladı

İlgili sorular

1 cevap 50 hit
3 cevap 117 hit
117 hit 2 Mart 2014 Teknoloji kategorisinde Pmyo007 Kıdemli Üye (8,070 puan) sordu
2 cevap 216 hit
216 hit 13 Kasım 2016 Özel Harekat kategorisinde FatihDgn Tecrübeli Üye (6,360 puan) sordu
5 cevap 126 hit
126 hit 9 Ağustos 2014 YGS kategorisinde serkan1 Aktif Üye (3,700 puan) sordu
...